Sestavení rozboru hospodaření za uzavřené účetní období
V rámci zajištění ekonomické správy je každoročně po účetní závěrce vyhotoven podrobný rozbor hospodaření dle jednotlivých nákladových a příjmových položek za uzavřené účetní období. Sestavený rozbor hospodaření je v případě SVJ každoročně, nejméně tři týdny před konáním výroční schůze vlastníků, zaslán každému majiteli jednotky k prostudování tak, aby mohl být odsouhlasen vlastníky na výročním shromáždění vlastníků jednotek. V případě Bytových družstev je rozbor hospodaření předán statutárnímu zástupci.
- Komplexní technická správa
- Zajištění smluvních vztahů s dodavateli médií a služeb
- Zajištění údržby a drobných oprav v objektu
- Zajištění větších oprav a stavebních úprav objektu
- Zajištění velkých oprav dle Zák. 40/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- Zajištění stavebního dohledu nad prováděnými stavbami
- Vedení evidence veškerých zákonných revizí
- Vedení evidence garančních oprav, garance a její včasné uplatňování
- Provádění kontrol stavů měřidel
- Kontroly úklidu společných prostor domu, chodníků a zeleně
- Vypracování ročního plánu oprav
- Komplexní ekonomická správa
- Servis právních služeb
- Servis založení Společenství vlastníků jednotek
- Servis převzetí správy od bývalého správce
- Činnosti, které nejsou zahrnuty v odměně za správu